Dogodki podružnice Celje v letu 2014

Dec2014

Prednovoletno srečanje podružnice...

Prednovoletno srečanje podružnice Celje s strokovnim predavanjem

V soboto 6. 12. 2014, smo v RTIS centru v Celju ob 16.00 uri pripravili predavanje profesorja Voh Andreja na temo: KAJ VSEBUJE INDUSTRIJSKO PREDELANA HRANA – ČESA SE MORAMO IZOGIBATI? Predavanja se je udeležilo 149 oseb od tega 99...

Okt2014

Tečaj priprave brezglutenskih...

Tečaj priprave brezglutenskih tort za otroke

V četrtek 20. oktobra 2014 ob 16.00 uri smo na Srednji šoli za gostinstvo in turizem v Celju organizirali tečaj priprave brezglutenskih tort za otroke. Vodila ga je ga. Majda Jurše. Pripravljali smo več vrst krem za torte in tort:...

Avg2014

Pohod na Veliko...

Pohod na Veliko planino

Ob sončnem dnevu, 09.08.2014 smo se ob 8.00 zbrali pred dvorano Zlatorog v Celju. Pot smo nadaljevali proti Savinjski Dolini, mimo Gornjega Gradu do prelaza Črnivec. Avtobus smo parkirali na enem izmed parkirišč ob poti in se peš podali na...

Jul2014

Pohod po čudoviti...

Pohod po čudoviti Logarski dolini

Sredi julija, in sicer 12.7.2014, smo se odpravili na pohod po Logarski dolini. Z avtobusom smo se pripeljali do parkirišča pod slapom Rinka ob 9.00 uri. Najprej smo si ogledali čudoviti slap Rinka, nato pa pot nadaljevali proti Okrešlju, kamor...

Jun2014

Izlet v vedno...

Izlet v vedno zanimivo Idrijo

Dne 14.6.2014, smo se ob 7. uri zjutraj zbrali pred dvorano Zlatorog v Celju. Odpeljali smo se do Idrije, kamor smo prispeli ob 9:30. Z vodičem smo si ogledali mestno jedro, ki je pod UNESCO-vo zaščito. Ob 11 h smo...

Jun2014

Tečaj peke brezglutenskega...

Tečaj peke brezglutenskega kruha

Na Srednji šoli za gostinstvo in turizem v Celju smo v sredo, 4. junija 2014 pripravili tečaj peke brezglutenskega kruha in drobnega peciva ter pic. Tečaj se je pričel ob 16.00 uri in je trajal do 20.00 ure, vodila ga...

Maj2014

Praznovanje Mednarodnega dneva...

Praznovanje Mednarodnega dneva celiakije

10.maja 2014 smo se zbrali v Planetu Tuš Celje, kjer smo praznovali mednarodni dan celiakije. Z otroci smo se odpravili v trgovino TUŠ, kjer smo pregledali ponudbo brezglutenskih izdelkov in izdelkov, ki jih smemo uživati bolniki s celiakijo. Brali smo deklaracije...

Maj2014

Tečaj peke brezglutenskih...

Tečaj peke brezglutenskih kremnih rezin in kremnih krofkov

Na Srednji šoli za gostinstvo in turizem Celje smo v sredo, 7. maja 2014 - pripravili Tečaj peke kremnih rezin in kremnih krofov. Tečaj je vodil prof. Andrej Voh. Udeležilo se ga je 30 članov in družinskih članov celjske podružnice...

Apr2014

Sodelovanje SDC Podružnice...

Sodelovanje SDC Podružnice Celje na Dnevih zdravja v Celju

Ob svetovnemu dnevu zdravja, ki je vsako leto 7. aprila, so v Celju 5. aprila potekale številne aktivnosti, namenjene osveščanju javnosti o pomenu zdravega načina življenja. Predstavitve smo se udeležili tudi iz celjske podružnice Slovenskega društva za celiakijo, kjer smo...

Apr2014

Tečaj peke brezglutenskih...

Tečaj peke brezglutenskih velikonočnih dobrot

Na Srednji šoli za gostinstvo in turizem Celje smo v sredo, 2. aprila 2014 - v času priprav na veliko noč izvedli tečaj peke velikonočnih dobrot. Pekli smo potice z različnimi nadevi, rogljičke, pletenice, praznični kruh, buhteljne...Tečaj, ki se ga...

Mar2014

Tečaj peke drobnega...

Tečaj peke drobnega čajnega peciva brez glutena

V sredo 5.3.2014 smo se ob 16. uri zbrali na Srednji šoli za gostinstvo in turizem v Celju, kjer je pod vodstvom prof. Andreja Voha potekala delavnica peke drobnega čajnega peciva brez glutena. Udeležilo se jo je 31 članov, ki...

Feb2014

Tečaj peke brezglutenskih...

Tečaj peke brezglutenskih pustnih dobrot

V sredo 5.2.2014 smo se ob 16. uri zbrali na srednji šoli za gostinstvo in turizem v Celju, kjer je pod vodstvom pod vodstvom prof. Andreja Voha potekala delavnica peke pustnih dobrot. Udeležilo se jo je 29 članov, ki so...

Feb2014

Volilna skupščina SDC...

Volilna skupščina SDC Podružnice Celje

Dne 1.2.2014 smo se v predavalnici Thermane Laško srečali na redni letni skupščini podružnice Celje. Prisotne člane (49) je vodja skupščine g. Robert Letnar seznanil z delom v lanskem letu. Med drugim je ga. Janja Košuta Špegel podala poročilo o delu...

Prazen članek brez vsebine

Kontakt

This email address is being protected from spambots. You need JavaScript enabled to view it.
  +386 (0)2 300 63 50
  +386 (0)2 300 63 51
  Ljubljanska ulica 5 | 2000 Maribor

Delovni čas pisarne SDC
Pon - Pet: od 09.00 do 13.00
Pisarna je zaradi dopusta do 11. julija zaprta.