Dogodki podružnice Celje v letu 2015

Dec2015

Podružnica Celje obeležila...

Podružnica Celje obeležila 20. obletnico delovanja

V soboto, 12, decembra smo v Thermani Laško, organizirali strokovno predavanje in praznovanje ob 20 obletnici SDC Podružnice Celje. Strokovno predavanje nam je odlično podala ga. Ljuba Gangl Živkart dr.med.,spec.ped. iz Splošne bolnišnice Slovenj Gradec z naslovom: izvenčrevesne oblike celiakije....

Okt2015

Prehrana za osebe...

Prehrana za osebe s celiakijo ali brezglutenska dieta v teoriji in praksi

15.10.2015 je Celjska podružnica Slovenskega društva za celiakijo organizirala delavnico o brezglutenski dieti v teoriji in praksi za kuharje in vodje prehrane v vrtcih in šolah na srednji šoli za Gostistvo Celje. Odziv je bil zelo velik, saj se je...

Avg2015

Pohod na Žusem

Zbrali smo se dne 22.8.2015 ob 10 uri dopoldan na Dobrini. Pohod je potekal po panoramski poti. Hoje je bilo približno 4 ure. Naselje Dobrina je odlično izhodišče za pohod na bližnji Žusem, ki se nahaja na 669 m visoki vzpetini,...

Jun2015

Izlet na Plitvička...

Izlet na Plitvička jezera

Izlet smo pričeli ob 5.00 uri iz Celja – Dvorana Zlatorog. Vozili smo se do hrvaške meje in po opravljenih carinskih formalnostih nadaljevali pot s krajšimi vmesnimi postanki mimo Karlovca, po dolini reke Korane do Plitvičkih jezer.PLITVIČKA JEZERA so bila...

Maj2015

Mednarodni dan celiakije

Ob mednarodnem dnevu celiakijo smo 9.5.2015 organizirali srečanje v Planetu Tuš, med katerim je potekalo vodeno izobraževanje otrok, kako varno kupovati hrano v trgovini. Otroke je med policami vodila Nataša Forstner Holešek. Otroci so bili navdušeni ko so se sprehajali...

Maj2015

Tečaj peke brezglutenskega...

Tečaj peke brezglutenskega kruha

V brezglutenski restavraciji Podpečan v Celju smo v četrtek, 7. maja 2015 izvedli tečaj peke brezglutenskega kruha. Tečaj se je pričel ob 16.00 uri in je trajal do 20.00 ure, vodila ga je ga. Majda Jurše. Pripravljali smo: več vrst...

Pohod na Šmohor

V društvu smo 27.4.2015 pripravili pohod na Šmohor. Z avtomobili smo se peljali do gasilskega doma v Debrem ( nasproti Zdravilišča Laško) od koder smo krenili peš navkreber. Po približno uri in pol hoje je bilo za nami pretežni del...

Dnevi zdravja v...

Dnevi zdravja v Celju

Slovensko društvo za celiakijo, podružnica Celje se je predstavila tudi na dogodku Dnevi zdravja v Celju dne 11.4.2015. Damjana Jager in Majda Jurše sta obiskovalce seznanjali s celiakijo. Na voljo so bile brošure o celiakiji in nekaj brezglutenskega peciva za...

Tečaj dobrot iz...

Tečaj dobrot iz kvašenega testa

V brezglutenski restavraciji Podpečan v Celju smo v sredo, 1. aprila 2015 izvedli tečaj Brezglutenskih dobrot iz kvašenega testa. Tečaj se je pričel ob 16.00 uri in je trajal do 20.00 ure, vodila ga je ga. Majda Jurše. Pripravljali smo:...

Mar2015

Tečaj vlečenega testa

V četrtek, 5. marca smo imeli v brezglutenski restavraciji Podpečan v Celju, kuharsko delavnico priprave brezglutenskega vlečenega testa. Udeležba je bila zelo velika, saj je bilo na delavnici 49 udeležencev. Zato smo se razdelili v dve skupini zaradi lažjega dela....

Feb2015

Zimski športni dan...

Zimski športni dan

Podružnica Celje se je tudi letos udeležila zimskega športnega dne, v soboto dne 7.2.2015. Iz Celja nas je (40 članov) popeljal avtobus do Ribnice na Pohorju. Pričakal nas je čudovit, s soncem obsijan, zimski dan. Nekateri smo se pomerili v smučanju,...

Feb2015

Tečaj peke brezglutenskih...

Tečaj peke brezglutenskih krofov

V četrtek 5.2.2015 smo ob 16. uri v gostilni Jurše pripravili tečaj peke brezglutenskih krofov in drugih pustnih dobrot. Tečaja se je kljub obilnim snežnim padavinam udeležilo 19 članov. Pekli smo krofe, flancate, klobase v testu, pripravljali zelenjavno juho. Vse...

Jan2015

Celjani so se...

Celjani so se srečali na redni letni skupščini

V soboto, 31. januarja smo v Celju, v restavraciji Etra organizirali skupščino podružnice Celje in strokovno predavanje Boštjana Birse z naslovom: Pri celiakiji ni prizadeto zgolj črevo.Skupščina se je pričela ob 11. uri in z zamikom smo jo nadaljevali. Predstavili...

Prazen članek brez vsebine

Kontakt

This email address is being protected from spambots. You need JavaScript enabled to view it.